عده‌ کثیری بر این باورند که روابط عمومی تنها مربوط به معرفی افراد مشهور و برندها می‌شود. در حقیقت، این اصطلاح صرفاً نشان‌دهنده رویه مدیریت انتشار اطلاعات است و مربوط به افراد و برند خاصی نمی‌شود. بااین‌حال هدف آن عمدتاً ترویج و حفظ یک تصویر مطلوب است. به‌عبارتی‌، همان «روابط عمومی خوب.»
روابط عمومی خوب، برای رسانه محور شدن، بازار را به گوشه‌ای نمی‌اندازد. در حقیقت ایجاد یک روابط عمومی خوب می‌تواند باعث رشد بسیاری از نواحی دیگر شود. در ادامه پنج راه که در آن افراد یا برندها می‌توانند تلاش کنند که یک روابط عمومی خوب را به وجود آورند وجود دارد:
شفافیت دولت و روابط اجتماعی
 روابط عمومی خوب باید شامل شفافیت باشد. ما می‌خواهیم مقام‌های منتخب صدایمان را بشنوند و از آن‌ها می‌خواهیم تا با ما صادق باشند. نه اینکه به ما گویند چه می‌خواهند بشنوند بلکه به ما بگویند ما چه چیزی نیاز داریم تا به‌عنوان یک‌صدای مورد اعتماد شنیده شویم.

شفافیت می‌تواند شامل هر شخصی شود از یک شهروند عادی گرفته تا رئیس‌جمهور. شفافیت به معنی واضح بودن است. به این معنی که حرفی را بزنیم که واقعاً اتفاق افتاده است حتی اگر آن حرف را دوست نداشتیم. این موضوع اعتماد را برای مؤسسات ما به وجود می‌آورد و از فرسایش مؤسسات مان جلوگیری می‌کند.

رسانه اجتماعی
نزدیک به دوسوم جمعیت بزرگ‌سال در فیس‌بوک حضور دارند و 77% آن‌ها یک پروفایل در شبکه‌های اجتماعی دارند، به همین دلیل کاربران رسانه‌های اجتماعی به یکی از موضوعات مهم زمان ما تبدیل‌شده‌اند.

روابط عمومی خوب بدین معنی است که اطمینان حاصل کنید هرکسی چیزی را در رسانه اجتماعی قرار می‌دهد در وضعیت مطلوب است نه‌تنها برای لحظه‌ای در حال حاضر، بلکه برای آینده نیز می‌تواند باشد. این تنها برای ایجاد جلب ‌توجه و گرفتن لایک نیست بلکه در این مورد است که مطمئن شوید که محتوای یک فرد اصلاح‌شده و به همین دلیل، آن‌ها به هویت و شهرت عمومی خود آسیب نمی‌زنند.
سرویس مشتریان
اگر دو جعبه خیالی وجود می‌داشت که یکی برای برندهای مطلوب و دیگری برای برندهای معمولی و از مردم خواسته می‌شد که برندها را در هر جعبه قرار دهند می‌توانید حدس بزنید که در کدام جعبه سوث وست و یونایتد ایرلاین قرار می‌گرفتند و در کدام کام کست یا استار باکس؟

درحالی‌که مطلوب یا نامطلوب بودن به دلیل بخشی از آنچه است که در رسانه‌ها دیده می‌شود، ولی اغلب به دلیل بخش بزرگتری است که تجربه‌ خدمات مشتریان را شامل می‌شود، این به این دلیل است که خدمات خوب به مشتری نشان‌دهنده روابط عمومی خوب است.

اتصال مشتریان به نمایندگان مرکز تماس‌های رباتیک در خارج از کشور و یا درگیر کردن آن‌ها به دخمه‌ای از کدهای تلفن، خدمات خوب و روابط عمومی خوب نیست. خدمات خوب به مشتری شامل صندلی‌های راحت، هزینه‌های اضافی، چک‌لیست‌های خالی یا مأموران شیک‌پوش در‌های ورودی و خروجی نیست.

خدمات مشتری باید دوستانه و سازگار با نیازهای مشتری باشد. اگر یک کسب‌وکار می‌خواهد تلاش کند تا یک روابط عمومی خوب را به دست آورد، باید باتجربه خدمات مشتریان آغاز شود. تجربه خدمات مشتری یک کسب‌وکار می‌تواند به مشتری هر چیزی که لازم است که مشتری در خصوص یک برند بداند به مشتری بدهد.

مسئولیت اجتماعی شرکت

مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) بدون شک یکی از بهترین روش‌ها برای کسب موقعیت مطلوب به‌عنوان یک برند است درحالی‌که تأثیر اجتماعی مثبتی نیز بر جا می‌گذارد.

آنچه در ابتدا به‌عنوان یک رویکرد برای بزرگترین شرکت‌ها آغاز شد، در حال حاضر برای هر کسب‌وکار کوچک و بزرگی تقریباً حیاتی شده است. چه مشارکت اجتماعی و چه تمرین مسئولیت زیست‌محیطی، مسئولیت اجتماعی شرکت یک روابط عمومی خوب است.

روابط کارمندان

تنها در یک ماه، در شیشه‌ای، وب‌سایتی که به کارمندان این اجازه را می‌دهد تا کارفرمایان خود را موردبررسی قرار دهند بیش از 143 میلیون بازدیدکننده داشت. چه کسی یک کسب‌وکار را بهتر از منابع انسانی خودش می‌داند؟

ایده اصلی پشت سر سایت‌هایی مانند در شیشه‌ای، شفافیت است. چگونگی رفتار یک برند با کارکنانش نگاهی به فرهنگ آن برند است. با گزینه‌های بیشتر برای محصولات و خدمات نسبت به گذشته، مشتریان این را در نظر خواهند گرفت که چطور یک شرکت با کارکنانش قبل از گرفتن سخت دستمزدشان برخورد می‌کند. چه سرمایه‌گذاری در مزایا، چه ایجاد یک فرهنگ مثبت برای کارمندان و روابط مثبت کارمندان می‌تواند بر فروش محصولات آن برند تأثیر بگذارد و همچنین ثابت کند که روابط ‌عمومی خوب است.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

معتبر ترین سایت پیش بینی فوتبال ساخت میز ناهارخوری اجاره سوله در جاده مخصوص تعمیرات خودرو تلگرام نیوز رزرو هتل در سرعین ارزان قیمت و مقرون به صرفه اِل مارالی ملکی Natasha